El Vallès Oriental, una destinació propera i segura
El Servei de Turisme del Consell Comarcal inicia una campanya per captar turisme de proximitat.
Aquesta setmana el Servei de Turisme del Consell Comarcal ha iniciat la campanya de promoció d’enguany, una campanya que va dirigida al públic de proximitat i pretén animar a tota la ciutadania a gaudir dels recursos turístics dels Vallès Oriental amb la major seguretat.
La campanya consta d’un vídeo promocional de 55 segons, gràfiques publicitàries de diferents formats i peces per ser visualitzades a través de pàgines web. Les gràfiques publicitàries segueixen la línia gràfica de la campanya de comunicació “Catalunya és casa teva” que han dut a terme conjuntament la Generalitat de Catalunya, les diputacions de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona, Turisme de Barcelona i la Val d’Aran. El Consell Comarcal s’uneix a la campanya per sumar esforços i promocionar de manera conjunta la destinació. Es faran insercions publicitàries a diferents mitjans de comunicació, a més de les xarxes socials i mitjans propis de TurismeVallès i del Consell Comarcal.
Aquesta nova campanya s’afegeix a altres dues que ja estan funcionant des de fa mesos i es van elaborar arran de la situació derivada per l’emergència sanitària.
Des del 21 d’abril, el Servei de Turisme ja havia posat en marxa la campanya a xarxes socials “L’ànima del Vallès Oriental” per explicar QUI és El Vallès Oriental, posant en valor les persones i empreses que distingeixen la comarca com un territori amb una ànima i una singularitat que el fan molt proper als visitants.
Una altra acció de comunicació que s’ha dut a terme des del Servei de Turisme, juntament amb la Xarxa de Productes de la Terra, ha estat l’elaboració i publicació des del passat 5 de juny, del mapa geolocalitzat “Obrim portes al Vallès Oriental” per anunciar els establiments que han anat obrint a la comarca durant les fases del desconfinament i posteriorment.