"SER de mercat": Santa Eulàlia engega una campanya de promoció del mercat setmanal
Entre totes les compres superiors a 5 euros fetes durant el mes de juny, se sortejaran dos carretons d'anar a comprar
L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana arrenca aquest cap de setmana una campanya promocional del mercat setmanal dels dissabtes, amb l'eslògan "SER de mercat". La iniciativa vol posar en valor el model de comerç de proximitat, que garanteix a la ciutadania una oferta de productes variada i de qualitat sense haver de sortir del municipi.
El mercat de Santa Eulàlia compta amb nou parades de fruita i verdura de proximitat, roba d'home i dona, pesca salada i pollastres a l'ast. Les compres es poden fer cada dissabte de 8.30 a 14 h als entorns de la plaça Onze de Setembre.
Activitats cada mes durant tot l'any
"SER de mercat" engega amb el sorteig de dos carretons d'anar a comprar, el qual es farà el 29 de juny a les 12 h al mateix mercat. Hi podran participar totes aquelles persones que facin, durant el mes de juny, compres superiors a 5 euros. Només caldrà omplir una butlleta i dipositar-la a les urnes que se situaran al mercat.
La campanya organitzarà una acció diferent cada mes, des de sortejos a concerts, activitats familiars o vermuts musicals, entre d'altres. L'objectiu, dinamitzar el mercat ambulant i afavorir altres comerços i serveis de la zona, ja que complementa el teixit productiu local.
El mercat setmanal també vol convertir-se en un punt de trobada, un espai on veïns i veïnes puguin socialitzar, així com esdevenir un important component cultural.