Tràmits

Categoria:
  1. Ajut econòmic pel pagament de l'IBI per a famílies amb dificultats econòmiques
    Ajut per a persones amb escassa capacitat econòmica que compleixin els requisits establerts a les bases reguladores.
  2. Ajuts de material i sortides escolars
  3. Ajuts de menjador escolar
    És un ajut econòmic del 70% del cost del servei de menjador, tot i que pot arribar a ser del 100% d’acord amb els criteris de valoració.
  4. Ajuts individuals d'activitats esportives
    Ajuts d'activitats esportives per a infants i joves de 6 a 18 anys empadronats a Santa Eulàlia de Ronçana i que es trobin en una especial situació familiar amb necessitats socials i/o econòmiques.
  5. Ajuts per a l'adquisició d'abonaments en mitjans de transport públics per a estudiants d’entre 16 i 25 anys residents a Santa Eulàlia de Ronçana
  6. Alta al Padró Municipal d’Habitants
  7. Àpats a domicili
  8. Assistent per als tràmits i gestions de padró
  9. Bonificació per realització d’autocompostatge
  10. Campanya de cessió de fotografies antigues de Santa Eulàlia de Ronçana
  11. Canvi de domicili dins del mateix municipi
  12. Cens d'animals domèstics - alta
  13. Cens d’animals domèstics - baixa
  14. Cens i llicència d’animals perillosos
  15. Certificat d'antiguitat i legalitat urbanística
  16. Certificat de qualificació urbanística
  17. Certificat electrònic
    L'Ajuntament de Santa Eulàlia de Ronçana és una Entitat de Registre idCAT, això vol dir que actua de gestora de l'Agència Catalana de Certificació i la ciutadania s'hi pot adreçar per demanar la …
  18. Cessió d'espai i material per part d'entitats o associacions
  19. Cessió de material (particulars)
  20. Cita amb un càrrec electe o tècnic municipal
  21. Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb certificat tècnic
  22. Comunicació d'inici i modificació substancial d'activitat en un establiment amb projecte tècnic i certificat
  23. Comunicació de canvi de titularitat d'activitats
  24. Comunicació d’inici d’activitat comercial amb una superfície de venda entre 400 i 2.499 m2 i obertura del centre de treball
  25. Comunicació prèvia a l'execució d'obres
  26. Comunicació prèvia ambiental municipal (Annex III)
  27. Comunicació prèvia de modificació no substancial d'una activitat amb efectes sobre les persones o el medi ambient
  28. Comunicació prèvia de primera utilització i ocupació i devolució de fiança
  29. Comunicació prèvia per a la instal·lació de sistemes per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar
  30. Comunicat ocupació via pública
  31. Convocatòria d'adjudicació d'habitatge jove
  32. Declaració responsable en matèria de salut alimentària
  33. Devolució fiança d'obres menors
  34. Exercici del dret a la limitació del tractament
  35. Exercici del dret a la portabilitat de les dades
  36. Exercici del dret d'accés
  37. Exercici del dret d'oposició
  38. Exercici del dret de rectificació
  39. Exercici del dret de supressió
  40. Informe d’exclusió residencial per pobresa energètica
  41. Inscripció Fira: Lliga’t a la Terra, Fira del Tomàquet i Fira de Nadal
  42. Instal·lació d’atraccions i parades a la fira de Festa Major
  43. Instància genèrica
  44. Llicència ambiental (Annex II)
  45. Llicència d'obres majors
  46. Llicència d'obres menors
  47. Llicència de gual
  48. Modificació de dades personals del Padró Municipal d'Habitants
  49. Participació en processos de SET COMUNICACIÓ
  50. Participació en processos selectius
  51. Participació en processos selectius de constitucions de borses de treball temporal
  52. Permisos de crema
  53. Porta'm
  54. Preinscripció a l'Escola Bressol Municipal l'Alzina
  55. Presentació de sol·licituds a altres administracions (Serveis Socials)
  56. Processos de promoció interna
  57. Queixes, suggeriments i propostes
  58. Reclamació OMIC
  59. Registrar parelles de fet
  60. Registre Municipal d’Entitats i Associacions Ciutadanes
  61. Servei Ajuts a domicili (SAD)
  62. Sol·licitar modificació directori del web
    Si com a usuari detectes qualsevol error dins d'aquesta pàgina web, et preguem que ho notifiquis a través del formulari que pots trobar a continuació. Posteriorment, seràs informat/da de si el canvi …
  63. Sol·licitud de parada al Mercat de venda no sedentària
  64. Sol·licitud d’accés a la informació pública
  65. Sol·licitud d’informe tècnic finalitzada la instal·lació de sistemes per a l’aprofitament tèrmic o elèctric de l’energia solar per a poder sol·licitar la bonificació de l’IBI
  66. Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis
  67. Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
  68. Subvencions a esportistes individuals
  69. Subvencions per a entitats 2024
    Anualment, un cop aprovat el Pressupost general únic de la Corporació, el Ple o la Junta de Govern Local de l’Ajuntament farà pública la convocatòria de subvencions amb caràcter general. La convocatò…
  70. Targeta d'aparcament individual per a persones amb discapacitat
  71. Teleassistència
  72. Ús d'equipaments municipals per a activitats culturals, esportives o de lleure
       
  73. Volant o certificat d'empadronament individual (actual o històric)
  74. Volant o certificat de convivència (actual o històric)